Alla inlägg under december 2010

Av Frida Schneider - 28 december 2010 12:12

Är så fascinerad av en låt som var med i eurovision song conest 2008.
Bigdraget är Montenegro  låten heter Zauvijek volim te och framförs av Stefan Filipović tror att det även är han som har skrivit låten.
Det märkliga med den här låten är liksom att den börjar bra schysst sound svängig,
men i refrängen händer det ingenting det känns som att man väntar på att den riktiga refrängen ska komma som ska lufta versen det är ju lite så det funkar med hits. Men den bryggan kommer aldrig så på nåt sätt är den bra en ändå inte bra det känns som han behöver slipa lite på refrängen som om låten inte riktigt är klar. Här får ni höra iallafall så kan ni avgöra själva
http://www.youtube.com/watch?v=mQRf6lp2y3g

Av Frida Schneider - 28 december 2010 12:09

      På torsdag ska jag intervjua en kille som heter Jonny Björnhager väldigt duktig sångare och gitarrist !

Han har ett band som heter bulletproof veins dom vann alerocken!

Dom spelade på festivalborg i våras och jag hoppas verkligen dom får spela på festivalborg nästa år igen dom är grymma!




Tänkte ni skulle få ett smakprov på Jonny här http://www.youtube.com/watch?v=eqyrlk-76MI

Av Frida Schneider - 28 december 2010 11:05

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   Jag träffade Erik Grönwall sent på valborgsmässoafton i 2010 på Festivalborg i Nödinge och fick en intervju med honom

 

 

 1.Vad har hänt sen du vann idol?

Jag har spelat in en ny skiva och åkt på turné!

 

2. Hur mår du just nu?

Jag mår jättebra!

 

3.Skriver du mycket egna låtar och isåfall hur gammal var du när du började skriva låtar?

Ja så mycket som möjligt jag var 16år när jag började skriva låtar.

4. Hur kändes det att hänga löst i idol?

Jobbigt!

 

5.Stämmer det att du är singel nu?

Ja det stämmer!

 

6. Vad gillar du för mat?

 

Mcdonald,s!

 

7.Hur håller du dig i form?

 

Mcdonald,s men jag tränar väl lite.

 

 

 

 

 

 

Av Frida Schneider - 28 december 2010 11:01

I den här bloggen tänkte jag ge musiktips och kanske lite reportage!
Kramar

Av Frida Schneider - 28 december 2010 11:00

Jag mena nu jag ett nytt försök för att skapa mediablogg

Av Frida Schneider - 28 december 2010 10:52

Nu gör jag inte nytt försök att starta en mediablogg  och  jag ska kopiera de jag har skrivit på blogg.se

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

mediafrida

mediafrida

mediafrida

mediafrida


Ovido - Quiz & Flashcards