Direktlänk till inlägg 11 december 2016

Bon Jovi

Av Frida Schneider - 11 december 2016 22:45

Bon Jovi med låten it,s my life go och ösig rocklåt kom ut på 2000-talet nån gång tror jag.

 
 
hemmamammafru.bloggplatsen.se

hemmamammafru.bloggplatsen.se

12 december 2016 02:43

Jag är en kvinna på 46 år, fru, mamma är tuff, envis som människa bor i Småland i en pytteliten by.
Jag vill berätta om mitt liv och hur det är att bo i vildmarken på gott och ont. Mina funderingar och tankar och öden och äventyr m.m

Skratta och gråt och bli glad och arg tillsammans med mig för jag säger precis som jag tycker utan krusiduller.

Älska alla årstider m.m Jag har nära kontakt med alla djur runt omkring mig och alla barn.

Det bästa jag vet är att resa till fjället och åka utför och åka på längden.

Jag är alldeles för gammal för att blogga men det skiter jag i. Jag vill göra som jag vill och är både tjurig och envis. Man måste vara det för att klara av att bo så här.

Jag prata om min stora passion och det jag älskar att göra i livet är: hundar, hästar (rider), åka utför och på längden, seglar, vandra, fjället, dragträning, promenader, träning, sticka, vänner, grillar, äventyr m.m

Söker nya seriösa vänner att lära känna.

Min bloggadress:


http://hemmamammafru.bloggplatsen.se

http://hemmamammafru.bloggplatsen.se

Frida Schneider

13 december 2016 20:42

Man är aldrig för gammal för att blogg man ska göra det man trivs med kram på dig

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida Schneider - Tisdag 16 april 12:15


Nu kommer del 3 i orakelkortläggning tänk på din fråga under tiden hon blandar korten!   Det är en allmän läggning så det är inte säkert det stämmer på dig men man känner om  det stämmer!    Om det inte känns bra så behöverv man ju inte ta åt...

Av Frida Schneider - Fredag 12 april 12:00


         Idag kommer orakelläggning del 2 !   Tänk på din fråga medan hon blandar korten! Läggningen är tidslös så du kan gå in på klippet och få den läggningen när som helst      Det är en allmän läggning så det är inte alltid det stämmer för ...

Av Frida Schneider - Tisdag 9 april 12:15


Vill du ha en vägledning på youtube?  Idag tipsar jag om medialt din andliga guide!     Jag har delat klipp från den här kanalen flera gånger innan :)    Hon gör  allmän läggning med orakelkort !  Läggningen är tidslös så du kan kolla på klip...

Av Frida Schneider - Fredag 5 april 12:00


      Idag bjuder jag på ett träningspass med Sandra Friberg!     Grattis Sandra till dina hundratusen prenumeranter :)   Det är du verkligen värld!     Åter till passet det här är ett helkroppspass styrketräning för hela kroppen med ...

Av Frida Schneider - Tisdag 2 april 12:15


     Margareta Toorell förklarar olika tecken på andevärldens närvaro !               Hon beskriver olika tecken man ska uppmärksamma!     I den här videon tar hon upp 10 tecken på andevärldens närvaro :)    Väldigt spännade jag reko...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

mediafrida

mediafrida

mediafrida

mediafrida


Ovido - Quiz & Flashcards