Alla inlägg under juni 2018

Av Frida Schneider - 26 juni 2018 17:30

                                           Hej på er!

                Nu ska jag alltså blogga om vädret



     På accuweather kan jag ha koll på både hur väderprognosen för vädret ser ut framöver och hur den sett ut  under     månaden.



   Så nu kommer jag att ha stenkoll . Men nu får ni reda på dagens väder .


         Såhär såg det ut för en stund sen.    

                    Bilden tagen av mig själv på jobbet Vikadamm Mediaverkstaden. 


Av Frida Schneider - 20 juni 2018 12:00

                        Hej på er!

På fredag är det midsommarafton som ni säkert vet.

Hur ska du fira midsommar ? Det finns ett antal firanden på olika platser i landet  

                    bilden är Lånad från nätet





Jag har lyckats hitta några ställen på nätet där man kan fira midsommar här är en sida med tips : 

                                                                                                                                                                      https://www.goteborg.com/midsommar/


Det finns även midsommar firande på prästalund i starrkärr och i Vimmervi Nödinge upp vid Vimmersjön.






Av Frida Schneider - 19 juni 2018 11:30

                           Hej på er i fredags hade jag min livesänding i vanlig ordning.


     Jag tog bland annat upp en nyhet om Carola och pratade om varför vi firar midsommar och om var man kan fira midsommar i västsverige.

På fredag blir det ingen sändningen på grund av att det är midsommar.


Här är klippet från fredagens sändning: 


                

Av Frida Schneider - 12 juni 2018 18:15

                    Hej på er!



Jag ska nu undersöka hur ska kunna håll på vädret hela sommaren så håll utkik !


Jag lovar det kommer inte att regna hela sommaren vad folk än säger.


Så från och med nu blir det väder på bloggen som gäller och såklart massa annat.



 

Av Frida Schneider - 5 juni 2018 18:30

                                                        Hej på er!  



Jag kommer framöver att dagligen blogga om vädret och då även ta reda på hur vädret är och har varit på flera ställen här i sverige .

Ett utav mina mål med bloggen är att göra saker som kan verka lite tråkiga till något roligt.


Gymmet här i Nödinge där du kan träna och ha det bra och det finns även gruppträning.

 


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

mediafrida

mediafrida

mediafrida

mediafrida


Skapa flashcards