Alla inlägg under augusti 2018

Av Frida Schneider - 28 augusti 2018 11:45

                             Hej på er!

 

 Då var det dags för dagens väder då ,jag tog en bild för en stund sen :

 

  Såhär såg det ut . Mer väder kommer senare.


Av Frida Schneider - 28 augusti 2018 10:11

                                                 Hej på er !




Tyvärr har jag inte uppdaterat på några dagar men här kommer lite från i fredags som jag inte publicerade tyvärr.

 

Såhär såg det alltså ut i fredags mitt på dagen det var ganska hyffsat väder i fredags.

Nu i helgen har det väl varit lite blandat väder om jag inte minns fel.

Igår regnade det lite men var uppehåll också. 

Ja här har ni lite sammanfattning i allafall.

Av Frida Schneider - 23 augusti 2018 11:00

                                       Hej på er!

 

 

Här kommer en uppdatering på förmiddagens väder just nu är det ganska mulet det har regnat tidigare under morgonen och natten ca: 19 grader. 

Såhär såg det ut när jag tog en bild för en stund sen: 

 

Av Frida Schneider - 22 augusti 2018 20:37

                                 Hej på er! 


Då var det dags för dagens väderuppdatering !

Idag har det varit lite blandat väder inte så mycket sol .

Såhär ser vädret ut här i kväll:   


Dock tvivlar jag på att det är 20 grader det känns kallare .

Av Frida Schneider - 21 augusti 2018 11:22

                                     Hej på er!



Förlåt åter igen för dålig uppdatering . Här kommer en ny väderuppdatering .

Först ska jag sammanfatta veckan som har varit.

Eftersom jag missat att uppdatera bloggen på en vecka så kommer här en sammanfattning på hur vädret har varit den senaste veckan.   

Ja kanske inte världens bästa bild men tyvärr kan jag inte fixa en bättre bild just nu så jag hoppas den här bilden funkar för er.

Här kommer en uppdatering på dagens väder :   

Ungefär såhär ser vädret ut idag i västra götalands län enligt instaweather.

Det känns ju härligt att det står att det är sommar fortfarande :) 

Jag hoppas att jag kommer att blogga bättre nu fram över planen är ju egentligen att jag ska blogga varje om vädret !

Ha det gött så hoppas jag att jag återkommer senast imorgon igen .




Av Frida Schneider - 14 augusti 2018 11:30

                                      Hej på er !

 

 

Förlåt för dålig uppdatering.    Här kommer en väderuppdatering och en inblick på den gångna månaden.

Såhär ungefär har vädret sätt ut den senaste månaden: 


   


Och såhär såg vädret ut idag här  på jobbet när jag kikade :) 



 



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

mediafrida

mediafrida

mediafrida

mediafrida


Ovido - Quiz & Flashcards