Alla inlägg under april 2019

Av Frida Schneider - 30 april 2019 23:52

                            Hej på er ! Här kommer vädret mitt på dagen.Trevlig första maj kram på er :)    

Av Frida Schneider - 29 april 2019 15:02

     Hej på er!       Här kommer vädret från mitt på dagen ungefär :)                 

Snart kommer faktiskt ett inlägg som inte handlar om vädret så håll utkik det här är ju egentligen inte en väderblogg utan en mediablogg som ska handla om allt möjligt.  

Av Frida Schneider - 29 april 2019 09:52

                           Hej på er! Här kommer en väderuppdatering

 

   Nu är det ganska soligt det är ju härligt men det får gärna 

regna lite i mellan åt så det inte blir för torrt.

  

Såhär är alltså vädret på förmiddan vi får se vad som händer senare idag kram på er.

Av Frida Schneider - 28 april 2019 13:36

                         


     Hej på er nu kommer vädret från tidig eftermiddag :)                     

Det forsätter regna lite men misströsta inte efter regn kommer solsken :) kram på er :) 

Av Frida Schneider - 28 april 2019 11:14

                                      Hej på er ! Här kommer väderuppdatering nu på                                        förmiddagen.

               

     Det fortsätter regna en del och det ska vi inte gnälla över förhoppningsvis får vi normala vattennivåer igen och slipper torka och vattenbrist det hoppas i allafall jag på .

Vi ses senare kram på er ! 

 

 

 

Av Frida Schneider - 27 april 2019 19:57

                      Hej på er ! Här kommer väderuppdatering   Först mitt på dagen och sen nu på kvällen i morse och på förmiddagen var det mulet och ca: 10-15 grader ute det har regnat en hel idag och gör fortfarande och det är bara bra för naturen :) 

 

Här är alltså vädret som var mitt på dagen och nedanför kommer kvällens väder :)

 

    

Jag ska se om jag kan ta reda på hur mycket det har regnat också för jag hoppas att det regnar ordentligt så naturen mår bra jag vill så klart ha sol och värme också men regnet är väldigt viktigt för djur och natur. Ha det så gött så ses vi snart igen kramar   

Av Frida Schneider - 26 april 2019 13:58

                                  Hej på er ! Här kommer en ny väderuppdatering.

 

                    Det här är vädret mitt på dagen idag.

      

Jag tvivlar dock på att det verkligen var 23 grader men ändå.

Molningt var det ju inte heller för drygt en timme sen men på bilden ser det ganska soligt ut.

Jag återkommer senare jag hoppas på att lyckas få in ett inlägg med nåt mer än väder ! Kram på er   

Av Frida Schneider - 26 april 2019 10:23

               Här kommer vädret från i morse när jag var på väg till jobbet.

 

 

   

Ha det så gött så hörs vi senare idag strax sänder jag live på youtube.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

mediafrida

mediafrida

mediafrida

mediafrida


Ovido - Quiz & Flashcards