Alla inlägg under juni 2020

Av Frida Schneider - 30 juni 2020 09:39

Hej på er ! Sorry att jag inte uppdaterat på länge det är lite segt och svårt att komma i gång!

 

 

Om jag ska sammanfatta vädret så har det varit en del soliga dagar

 

 

 

 

 

 

 

 

och en del regn också!

  

 

Perfekt tycker jag så blir det inte för torrt!

 

 

Jag måste hitta ett sätt att komma i gång bättre , men jag vill att bloggen ska va något mer än bara nyheter och väder!

 

Ha det gött kram på er! 

Av Frida Schneider - 23 juni 2020 10:45

               Hej på er ! Här kommer en uppdatering!  

 

 

 

Jag har inte uppdaterat på några dagar tyvärr men nu är jag tillbaks äntligen!

 

 

Ja det har väl varit en del regn under midsommarhelgen men det behövdes dock behöver vi nog mer regn än så bara det inte regnar hela tiden ! 

 

Bara det håller sig fuktigt så kan det väl vara sol resten men vi får se hur det blir !

Såhär är vädret här i Nödinge just nu eller det var det strax före 10 idag:   Och såhär blir vädret under dagen :   

Ha det så gött! Så hoppas jag att vi hörs snart!


Av Frida Schneider - 18 juni 2020 09:13

Då var det dags för dagens väder! Såhär ser vädret ut nu:    Och här kommer vädret under dagen!      Ha det så gött!

Av Frida Schneider - 17 juni 2020 10:27

            Hej på er!     Då var det dags för dagens väder!

 

Jag tycker vädret ser bättre ut än vad klart.se visar så vi får väl se !

Såhär är vädret i Nödinge nu:  Och såhär blir vädret under dagen lite tvivlar jag på prognosen då det är soligare än den visar:

  Men vi får se ha det gött så länge så hörs vi kram på er!


Av Frida Schneider - 16 juni 2020 09:15

             Hej på er då var det dags för dagens väder    ! Såhär ser vädret ut nu:   Och här är dagens prognos :)   Det ser lovande ut bara det kan komma lite regn snart så det inte blir för torrt!

   

Ha en underbar dag så hörs vi snart :) kram på er!

Av Frida Schneider - 15 juni 2020 11:00

Hej på er! Här kommer dagens väder! Ja det har ju varit kanonväder dom senaste dagarna nästan för varmt . 

 

Såhär är vädret här i Nödinge nu :  

 

Och såhär kommer vädret bli idag ha en härlig sommardag allihopa :) 

  Kram på er! 

 

Av Frida Schneider - 12 juni 2020 09:58

Här är dagens väder det ser lovande ut såhär såg det ut vid 9-tiden :   Och här har ni dagens väderprogons: 

 

 

  Ja det här ser väl härligt ut   ! Ha det så gött så hörs vi snart igen ! 

Av Frida Schneider - 9 juni 2020 11:32

          Hej på er!  För er som inte vet om det så har jag en till blogg.

 

 

En ADHDblogg har ju ADHD själv vet inte om alla vet det . Som ni säkert förstår så handlar bloggen om att leva med ADHD och även om mitt liv i allmänhet.

 

 

I min ADHDblogg kommer jag va lite mer privat och där kan ni ta reda på mer hur läget är med mig.

 

 

  Adressen till ADHDbloggen är: 

http://adhdfrida.bloggplatsen.se/

Ha det så bra och kram på er! 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

mediafrida

mediafrida

mediafrida

mediafrida


Skapa flashcards