Direktlänk till inlägg 24 november 2020

müslimuffins

Av Frida Schneider - 24 november 2020 11:45

            Jag har hittat ett fantastiskt recept på vegomagasinet.se :) 



Müslimuffins ett nyttigare alternativ till fika och ett bra mellanmål  

Jag kämpar med vikten nu och  sen över ett år tillbaka på sista tiden har jag haft en liten svacka och pendlat lite upp och ner så jag har stått stilla på ungefär samma vikt!

Förra veckan  kände jag att måste lägga i en extra växel och tänkte att det var bra att hitta bra mellanmål så gick jag in på vegomagasinet.se och sökte på mellanmål och hittade det här goda receptet :) 



Sätt ugnen på 175 grader

Ingredienser:

4 dl havregryn

1 dl kokosflingor 

1 tsk bakpulver 

en nypa salt

1 tsk vaniljsocker

2 mosade bananer

1 dl mandelmjölk 

1 msk agavesirap

0,5 dl mjölfritt flytande margarin eller kokosolja

1-2 dl blåbär

Blanda dom torra ingredienserna i en bunke

och sen dom övriga ingredienserna i en annan bunke.

Gräda 18-20 minuter i ugnen.

receptet är hämtar från  https://www.vegomagasinet.se/muslimuffins-med-blabar-2/

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida Schneider - Tisdag 26 mars 12:15


  Idag bjuder jag på en meditation med Helena-Magdalena !   Den här guidade meditationen är för att skapa sitt ditt drömliv !   Helena-Magdalena guidar till att använda sig av attraktionslagen hur man visualiserar sitt drömliv!      ...

Av Frida Schneider - Fredag 22 mars 12:00


           Jag har ju i flera inlägg skrivit om attraktionslagen!   Det är ett inlägg som jag har delat ett youtubeklipp med affirmationer :)   Jag har hittat den musiken på spotify så min tanke är att lyssna på den musiken och  hitta på egn...

Av Frida Schneider - Tisdag 19 mars 12:15


Margareta Toorell talar om 5 tips på att komma i gång med sin mediala utveckling!     Hon ger bra tips på att öva sin mediala förmåga ! Det är bra att veta om man som jag är gör en andlig resa jag rekommenderar den här videon starkt ! htt...

Av Frida Schneider - Fredag 15 mars 12:00

     Idag tipsar jag om en bokklubb för spirituella produkter!     Det är som webbutik men det är bokklubb som man blir medlem genom att köpa en bok valfri bok för 18 Kronor och en valfri gåva som är gratis :)    När man är medlem så får ma...

Av Frida Schneider - Tisdag 12 mars 12:15


           Idag bjussar jag tabata pass som jag körde i lördag!     I det här klippet gästas hon av Johanna Kajson som är med på passet hon gör lite    lättare variant på övningarna utan hopp! https://www.youtube.com/watch?v=K2megI73...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

mediafrida

mediafrida

mediafrida

mediafrida


Skapa flashcards