Direktlänk till inlägg 30 september 2022

Kroppsscanning med Sandra!

Av Frida Schneider - 30 september 2022 12:00

Idag bjuder jag på en meditationsövning med Sandra Friberg! Oftast så brukar jag

 

tipsa om träningspass med Sandra! Men hon gör även meditationsövningar!

 

Det här är kroppsscaning en väldigt skön övnning där man ska skanna av kroppen olika delar,

 

på så sätt är det svårt tänka på massa annat vilket är väldigt skönt!

  


Det är en riktigt bra övning Sandra är bara bra träningsinstruktör hon är också en bra meditationsledare :) 

Ha det gött och lycka till ! 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida Schneider - Tisdag 26 mars 12:15


  Idag bjuder jag på en meditation med Helena-Magdalena !   Den här guidade meditationen är för att skapa sitt ditt drömliv !   Helena-Magdalena guidar till att använda sig av attraktionslagen hur man visualiserar sitt drömliv!      ...

Av Frida Schneider - Fredag 22 mars 12:00


           Jag har ju i flera inlägg skrivit om attraktionslagen!   Det är ett inlägg som jag har delat ett youtubeklipp med affirmationer :)   Jag har hittat den musiken på spotify så min tanke är att lyssna på den musiken och  hitta på egn...

Av Frida Schneider - Tisdag 19 mars 12:15


Margareta Toorell talar om 5 tips på att komma i gång med sin mediala utveckling!     Hon ger bra tips på att öva sin mediala förmåga ! Det är bra att veta om man som jag är gör en andlig resa jag rekommenderar den här videon starkt ! htt...

Av Frida Schneider - Fredag 15 mars 12:00

     Idag tipsar jag om en bokklubb för spirituella produkter!     Det är som webbutik men det är bokklubb som man blir medlem genom att köpa en bok valfri bok för 18 Kronor och en valfri gåva som är gratis :)    När man är medlem så får ma...

Av Frida Schneider - Tisdag 12 mars 12:15


           Idag bjussar jag tabata pass som jag körde i lördag!     I det här klippet gästas hon av Johanna Kajson som är med på passet hon gör lite    lättare variant på övningarna utan hopp! https://www.youtube.com/watch?v=K2megI73...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

mediafrida

mediafrida

mediafrida

mediafrida


Skapa flashcards