Alla inlägg under oktober 2023

Av Frida Schneider - 31 oktober 2023 12:15

Här kommer en fortsättningen på Kretasemestern. Jag vill be om ursäkt för att jag skrev 

 

fel på rubriken det var såklart del 1 och inte del 2 jag har redigerat så nu står det rätt!

 

Vi åt grekisk sallad varje förutom resdagarna ibland till lunch och ibland till kvällsmat!

 

Vi hade jättebra  havsutsikt från lägenheten (vi bodde på lägenhetshotell) här är några

 

vacker bilder på stranden och bergen och på havet!        

 

Helt fantastiskt vackert det kan man ju verkligen inte klaga på ! Där emot är det svårt

 

att vara vegan i Grekland jag är bara vegetarian så jag klarar mig hyfsat eftersom jag

 

äter ägg och mjölkprodukter lite kass med vego var det ändå över lag!

 

Här är några bilder från frukostbuffén som för övrigt var fantastisk! 

   

Ni får se mer av frukosten i nästa avsnitt det blir minst en del till :) 

 

Ha det gött kram på er :) 

 

 

 

 


 

 

 

 

Av Frida Schneider - 27 oktober 2023 12:00

           Idag ska jag berätta lite om min resa till Kreta som

 

         jag gjorde nu i oktober med mina Föräldrar !

 

  Det blev en del bilder så här har ni lite om våran resa! 

  

Här är på planet på väg ner till Kreta! Jag var korkad och hade för mycket kläder på mig höll på att dö på bussresan från flygplatsen till hotellet ! Jag borde tagit av mig mina leggins det är lätt att va efterklok.

 

Det får bli flera delar får inte plats med allt här !

 

 

När vi kom till Hotellet så fick en fruktskål och lite chips ! Det fanns även drickor i kylen

 

som ingick riktigt lyxigt :) 

 

 

 

Den här restauragen åt vi på två gånger första gången åt jag pizza och andra gången 

Halloumiburgare jättegott båda rätterna :) 

 


Tsatsiki beställde vi också till mums mums !

 

Vi ses i del 2 Kram på er ! 

 

 

 

Av Frida Schneider - 24 oktober 2023 12:15

Nu är jag äntligen tillbaka ! Idag bjussar jag på ett klipp med Margareta Toorell!

 

        I det här  klippet talar hon om hur man ber om beskydd till andevärlden!

 

https://www.youtube.com/watch?v=nNW2D55QFMU

 Hon föklarar bland annat att man ska gå in i ett  meditativt tillstånd!

Det handlar om att be om beskydd mot obehagliga energier 

Ni får veta mer om ni går in på klippet :) 

Kram på er :)  

 

 

 

 

Av Frida Schneider - 3 oktober 2023 12:15

I den här videon berättar Margareta Toorell om dom vanligaste tecken på medial förmåga!

 

Det är väldigt intressant!

  Som vissa av er kanske vet så går jag igenom en andlig resa .

Jag åker snart till Kreta det ska bli intressant att se hur jag kan uppleva 

anligheten där det kanske rent av är starkare!

Jag rekommenderar stark den här videon :) 

https://www.youtube.com/watch?v=W61LGMYBbMA


Ha det gött kram på er :) 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

mediafrida

mediafrida

mediafrida

mediafrida


Ovido - Quiz & Flashcards