Alla inlägg under augusti 2021

Av Frida Schneider - 31 augusti 2021 17:45

                        Hej på er!

 

 

 

Jag har tänkt länge på att testa ett nytt recept på vegomagasinet varje vecka och ha med här i bloggen men det har inte blivit av.

 

   

 

 

Idag kom jag på att jag ska välja ut några recept och kanske lotta ut ett recept varje vecka som jag ska testa för att det ska bli lite spännande!

 

Vad säger ni ska jag köra?

   

Rymdkramar   

 

 

mat · vego
Av Frida Schneider - 27 augusti 2021 15:30

               Nu kommer det mer Marcus Möter!

 

 

 

Underbara journalisten och komikern Marcus Berggren besöker raggareträffen power big meet.

 

 

En träff för raggare och bilintresserade mest raggarbilar antar jag.

 

Marcus går runt och utforskar platsen och pratar med olika människor där.

 

 

Han åker med några raggare i bilen ! Det finns lite stånd där dom säljer raggargrejer Marcus pratar med dom.  

Det är något raggarband som heter rövballebandet som tydligen spelade där och sålde sina egna produkter.

 

Ha det gött !


Av Frida Schneider - 24 augusti 2021 15:00

       Här kommer ett tips på ett bra träningspass!

 

 

Igår körde jag ett nytt träningspass på youtube med Sandra Friberg som jag inte kört förut!

 

Det var ett jätteroligt träningspass med väldigt bra blandning med både styrka och kondition.

 

Många övningar i det här passet är kondition och styrka i samma vilket är lite annorlunda !

 


Jag säger som jag brukar jag rekommenderar att köra uppvärningsvideorna före och även som

nedvarvning och stretchning videos efteråt   


https://www.youtube.com/playlist?list=PL6DY12ITWUZEvDX_HxsT-opvUjktsxGz7

Ha det gött ! 

Av Frida Schneider - 20 augusti 2021 15:00

                    Här kommer ett bra tips på en väldigt bra kaffebryggare som

 

             jag har köpt på netonnet!

 

  

Den är ganska snabb och har en termoskanna av stål och håller värmen länge!

 

Jag kan varmt rekommendera den här kaffebryggare!

 


Info · tips
Av Frida Schneider - 17 augusti 2021 15:00

               Här kommer ett gött träningspass med Sandra Friberg!

 

 

Ett härligt tabatapass det är som det brukar vara kondition och styrketräning blandat!

 

 

Det här passet  är lite längre än vanligt 30 min istället för 20 min för att det är 100 jubileum alltså 100:e livesändningen !

 

Själv brukar jag köra hennes livepass i efterhand det passar mig bäst!

 

Det är olika övningar från tidigare livepass som hon har blandat ihop. 



Jätteroligt pass som jag verkligen rekommenderar!

 

Det finns bra uppvärningsvideos att köra innan och även som

 

nedvarning och så rekommenderar jag att köra hennes

 

stretching efteråt du hittar uppvärningsvideoarna och

 

stretchingvideos i hennes spellista Uppvärningar/Nedvarvningar

 

 

 

 

Ha det gött rymdkramar   







Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

mediafrida

mediafrida

mediafrida

mediafrida


Ovido - Quiz & Flashcards