Alla inlägg under september 2023

Av Frida Schneider - 29 september 2023 12:00

  Idag blir det attraktionslagen som jag bjuder på! I det här klippet beskriver hon lite hur den

 

funkar och hur man kan göra affirmationer!

 

Dock håller jag inte med i allt hon säger jag tycker man ska använda sina affirmationer så ofta

 

som man känner är bra!

 


https://www.youtube.com/watch?v=a-d0uf9HaDI&t=51s

 

Hon ger bra tips hur man ska komma i gång med attraktionslagen som även kallas tankens kraft :) 

 

Lycka till och ha det gött :) 

Av Frida Schneider - 26 september 2023 12:15

Idag bjuder jag på en meditationsövning !  Det är en meditation som ger healing!

 

Man ska föreställa sig att man är vid havet ja resten får du upptäcka själv cliffhanger :) 

    På den andra bilden här är det liknade hav som det är i klippet :) 

 

Den här övningen är alltså healande så det kan mildra besvär som man har men inte

 

ersätta sjukvård det kan va ett bra kompliment om inte annat!

https://www.youtube.com/watch?v=Wz5-_06ZzMw


Ha det gött och kram på er :) 

Av Frida Schneider - 22 september 2023 12:00

Idag vill jag tipsa om en spirituell podd!  Häxtimmen det var från början 2 tjejer

 

 

Ebba och  Agnes, men sen slutade Agnes jag vet inte varför! Dom pratar lite olika  saker inom det spirituella !  Dom pratar om tidigare liv karmiska relationer, Magi och olika saker spells och formler.

 

Vad jag jag har förstått så är Ebba Astrolog så dom pratar en del om astrologi 

något jag själv inte är så förtjust i även det kan finnas vissa saker som kan va intressant men det är såklart en smaksak :) 

 https://open.spotify.com/show/0F1epUTDnvyLW9a74CqubH?si=19f600a0eaa2438f

Ha det gött och kram på er :) 

Av Frida Schneider - 19 september 2023 12:15

         Hej på er! Jag försätter på det andliga planet hoppas det är okej   

 

 

Idag bjuder jag på ett klipp med Margareta Toorell där hon tipsar om hur man skiljer på

 

sina egna tankar och känslor och det som kommer från andevärlden :) 

 

 

Väldigt intressant jag är nog ganska säker själv faktiskt :) 

 

&https://www.youtube.com/watch?v=eAnzQb-ioZInbsp;

 

Ha det gött kramar

Av Frida Schneider - 15 september 2023 12:00

   I det här klippet beskriver Margareta Toorell hur man öppnar upp sitt tredje öga!

 

 

 

Det är väldigt intressant jag misstänker ju själv att jag är medial !

Jag har kanske öppnat upp det lite men jag är lite rädd för att släppa taget   !

 

 

Det tredje ögat sitter i mitten av pannan mellan ögonen det är pannchakrat man kan bland annat använda bergskristall till pannchakrat ametist kan funka bra också eftersom den ökar intuitionen!

 

 

I den här videon berättar hon alltså hur man öppnar upp sitt tredje öga olika saker man ska tänka på!

 

https://www.youtube.com/watch?v=BxZwikGro-0


Lycka till och ha det gött!

Av Frida Schneider - 12 september 2023 12:00

Nu kommer mer andlighet!    I den här videon berättar Margareta Toorell om

 

Hur man öppnar upp sig för andevärlden !  Det är väldigt intressant!   

https://www.youtube.com/watch?v=uK9JuEeJRBs

Lycka till och kram på er :) 

 

UFO

Av Frida Schneider - 8 september 2023 12:00

     Vad tror ni finns det liv på andra planeter?

 

 

Jag är övertygad universum är så stort vi kan omöjligt va ensamma!

 

 

 

 

Det är flera som påstår att dom har sett ett UFO!  Jag vet inte om det finns något bevis men väldigt spännande!

 

 

Jag tycker det här är ett väldigt intressant ämne så jag ska spåna vidare!

 

Kommentera gärna här i bloggen eller på mina sociala medier om du sett ett ufo!

Kram på er :) 

 

 

 

Av Frida Schneider - 5 september 2023 12:00

    Idag bjuder jag på en meditationsövning med Therese-Elisabeth!

 

 

 

Det här är  en meditation för att balansera sina chakran!  Väldigt bra meditation man balanserar alla sina 7 chakran längst ner rotchakrat  på svanskotan till kronchakrat som är ovanför pannan. 

  

Man behöver bara lyssna på hennes röst så guidar hon dig :) 

 

<https://open.spotify.com/track/3ixwZsTFkSfTc9FJic6XiU?si=5d916b1f80fc4926/span>

 

Lycka till kram på er :) 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

mediafrida

mediafrida

mediafrida

mediafrida


Ovido - Quiz & Flashcards