Alla inlägg under oktober 2021

Av Frida Schneider - 29 oktober 2021 15:00

                    Hej på er!  Jag tänkte börja med att ha en regelbunden livesändning på fb 

 

           Som jag  ska lägga ut på youtube i efterhand! 

Jag kommer bland annat öppna upp mig! Nu har jag också äntligen uppdaterat min ADHD-blogg!   

Av Frida Schneider - 26 oktober 2021 15:00

          Här är ett helkroppspass styrketräning med Sandra Friberg.

 

 

 

     Kort och intensivt pass men man får ut väldigt mycket av det!

 

 

 Det är hela kroppen plus lite stretching efteråt väldigt bra om man har ont om tid !


Lycka till och ha det gött! 


Av Frida Schneider - 22 oktober 2021 15:00

                 Nu är jag tillbaka på jobbet!

 

 

Har  jobbat hemifrån i över ett år nu så nu är jag äntligen tillbaks!

 

Nu har jag fått ett jättebra kontor där jag ska jobba med bloggen och youtube och livestreama på facebook.

 

Ha det gött och trevlig helg :)   

Av Frida Schneider - 19 oktober 2021 13:00

        Som jag har berättat tidigare så har jag starat en hemsida där jag ska koppla

            alla mina medier så det ska vara lätt att följa mig jag har ju både den här                         mediabloggen och min ADHD-blogg + Youtube .

 

 

Nu försöker jag fixa lite med hemsidan och kolla hur jag kan koppla ihop mina medier på bästa sätt.  

Adressen är www.mediafrida.wordpress.com följ mig gärna :) 

Av Frida Schneider - 15 oktober 2021 15:00

Idag har jag försökt mig på livesänding på facebook det var en del strul först gick         

       

              det inte alls sen lyckades jag till slut få till det .  

Tanken är att jag ska ha livesänding på facebook lite då och då ! Jag vet ju att man kan bjuda in folk att va med i sändningen men det var lite svårarare än jag trodde men till slut lyckades jag klura ut det!

 

Man klickar på sänd live med andra då kan man bjuda in personer 

som man ska ha  med i sändningen på länk man öppnar nåt slags chattrum via messenger men sen är det ändå en sändning på fb så det är som vanligt för tittarna :) 

   

 

Av Frida Schneider - 12 oktober 2021 15:30

   Här kommer ett härligt träningspass med goa Sandra Friberg!

 

En härlig kombination med både dans och styrketräning!

 

Så man får både kondition och styrketräning i samma pass!

 


Det kan hända att det inte funkar att gå in på videon på telefonen då kan du gå in på den här länken nedan istället!

https://www.youtube.com/watch?v=yT1jPVP8Xck&list=PL6DY12ITWUZHcuLMOBVM1dBgsc42HsZsn&index=8


Om du vill ha mer uppvärmning innan passet så har Sandra en spellista på sin youtubekanal som heter Uppvärningar/Nedvarvningar där finns även stretching du kan gå in på den här länken så ser du https://www.youtube.com/playlist?list=PL6DY12ITWUZEvDX_HxsT-opvUjktsxGz7! 

Lycka till med träningen så hörs vi kramar :) 

Av Frida Schneider - 8 oktober 2021 16:00

       Nu kommer sista delen av Karlstadvistelsen !

 

Sista dagen blev lite shoppingrunda ! Jag fick köpt både en födelsedagspresent till min Brorson Casper och och saker till mig själv.

 

Jag köpte bland annat anteckningsböcker :)   

Den glittriga ska jag ha att anteckna saker som ska vara till mitt mediaarbete skriva stödord och saker jag ska skriva om i bloggen eller på youtube, Den svarta ska mer vara till privata saker om mina känslor och tankar och stödord till min ADHDblogg och så vidare :) 

 

  Innan vi åkte hem åt vi  på samma restaurang som på måndagen denna gången tog jag pasta.

 

Ha det gött :) ! 

 

Av Frida Schneider - 5 oktober 2021 16:00

   Här är ett fantastiskt härligt konditionspass.

 

 

Det är ett aerobics danspass i 80-tal tappning med underbara Sandra Friberg.

Intensivt konditionspass jag blev ganska rejält trött efteråt . Jag kan verkligen rekommendera det här passet bra konditionsträning och väldigt roligt :) .


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

mediafrida

mediafrida

mediafrida

mediafrida


Ovido - Quiz & Flashcards