Alla inlägg under januari 2023

Av Frida Schneider - 31 januari 2023 12:15

Idag blir det rörlighetsträning igen ! Det här passet är helt underbart jag testade      

 det  fredags det är jätteskönt har känt mig stel den senaste tiden så jag behöver

 

verkligen komma i gång med rörlighetssträning.

 

Det är olika övingar man får med hela kroppen!


  https://www.youtube.com/live/ytLmV5oadkg?feature=share

 

Jag märkte att jag blev varm i musklerna och man blir lite trött på ett skönt sätt det kanske är något att varva ner kvällen med? Ni får testa och avgöra själva!

Kramar/Frida 

 

 

Av Frida Schneider - 27 januari 2023 12:15

   Idag bjussar jag er på ett rörlighetsträningspass med underbara Sandra Friberg.

 

  Ett kort pass där hon går igenom hela kroppen! Det här passet kan man göra varje   dag!


 


Jag ska försöka få till rörlighetsträning regelbundet för jag känner mig lite stel!

 https://youtu.be/XeYxnugLqmA

Ha det gött nu och lycka till med passet!

Av Frida Schneider - 24 januari 2023 12:15

   Hej på er!   Jag är inne i en period när  jag håller på mycket med andlighet!

 

 

Vet att inte alla tror på sånt men jag tror att jag själv är medial men samtidigt väldigt rädd därför kan det blockera!

 

Jag har hittat en hel del klipp på youtube med spiritutell meditation.  

Det här klippet är bra för att lugna sinnet och bra för sömnen.

 https://youtu.be/JXa63VZlIU4

 

Ha det gött och lycka till med meditationen :)  



Av Frida Schneider - 20 januari 2023 12:00

Idag ska jag bjussa på ännu en meditationsövning med Tanja Dyredand.

 

Yoga nidra heter den! Minskar stress    och gör så att man sover bättre.

https://www.youtube.com/watch?v=68W4xR2XXJM&t=86s

 

Jag gjorde den här övningen för några år sen jag kanske ska göra den snart igen

 

det kändes skönt när jag kollade lite på klippet för att minnas :) 

 

Ha det gött nu kramar!

 

Av Frida Schneider - 17 januari 2023 12:00

Idag bjussar jag er på en meditationsövning om att balansera chakran.


 

 https://www.youtube.com/watch?v=h06AqLbK4G4&t=301s

 

 

Jag kan varmt rekommendera den här övningen!

Mer info står i beskrivingen till klippet !

Ha det gött!




Av Frida Schneider - 13 januari 2023 12:15

Det här en film av mina kollegor om Nödinge.

 

 

 

<paramname="allowfullscreen" value="true" />

https://www.youtube.com/watch?v=91E9OX_CfwU

 

Dom visar olika ställen i Nödinge väldigt underhållande :) 

 

 


Av Frida Schneider - 10 januari 2023 12:45

Idag vill jag tipsa om en väldigt bra podd! Det är ju olika vad man har för intressen men framför allt ni som är som jag intresserad av andlighet och det mediala så finns det en podd  som passar er!

 

Det är en podd som heter "Övernaturligtvis" med Serafia Andersson  som är medium och blandat varit med i spökjakt säsong 3 med Jocke och Jonna.  

Paret Victoria och Marcus Tigerdraake är också med i podden ,Victoria har är själv medial men , lite mer nybörjare är lärljunge (kallar dom det för) till Serafia och Marcus är skeptiker , så dom ska försöka överbevisa honom!  

Dom pratar om allt möjligt inom det mediala både om att ha kontakt med bortgångna som är på andra sidan och spådomar med mera jag rekommenderar verkligen det till er som är som jag intresserade av det spirituella.

Gå in här 

https://open.spotify.com/show/5enoUwBIi6dI9IXnlgw1VI?si=ZRCiyFZtRdmdLrTpgxAmgA

 

Ha det gött!

 

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

mediafrida

mediafrida

mediafrida

mediafrida


Ovido - Quiz & Flashcards