Alla inlägg under juli 2011

Av Frida Schneider - 17 juli 2011 14:15


Här är en blogg ni kan läsa också

http://jilina.se/

Av Frida Schneider - 16 juli 2011 21:00

 Ja då var det dags för dagens låt idag  blir det  Glorius med Andreas Johnson!


Min favoritlåt med Andreas Johnsson  !  En väldigt magisk  och mystisk låt  väldigt spännande  låt!  Läste precis att det var som jag trodde att låten kom ut 99.


Så det blir alltså  yttligare en 90-talslåt det bara  blev så!

 Finns väl inte så mycket mer att säga lyssna och njut!





                                                  
                                                  
          

Av Frida Schneider - 16 juli 2011 18:00

 

Nu för en gångs skulle så lägger jag in en glad nyhet kan behövas nu när det har varit en del hemskheter!

Förra året gick fick  hultsfredsfestivalen ställas in på grund av konkurs!

Men i år är alltså festivalen igång igen  och  mot ljusare tider!


Dit kommer Suede, Prodigy  , bob hund  Liam Gall agher , Morrissey,  Erasure   Oskar  Linnros  Beach House mfl!


Har dret så kul alla festivalbesökare!



Av Frida Schneider - 15 juli 2011 21:45

                 Idag  har jag valt "leave me alone" med  Hanna Pakarinen!

 

    

Minns ni eurovision song contest 07  då tävlade Hanna Pakarinen för Finland med den här låten!

 

Tyvärr gick det inte så bra hon kom på 17:e plats det är ju inte klokt det var ju en av de bästa låtarna ju !

 

En riktigt skön rocklåt älskar den här genrén  relativt tung rock  påminner lite om evanescence men bättre ! Det är mer lättlyssnat än evanescence!

Varsågoda här har ni dagens låt!

 

Av Frida Schneider - 15 juli 2011 18:00


 

Det var en explosion i Malmö vid en videobutik  i limhamn vid 4-tiden inatt!


Flera fönsterrutor krossades ! Men ingen människa kom till skada som tur var!


Det var flera boende som bor lägenheter nära butiken som vaknade av bomben.


Måste erkänna att  jag é lite beskymrad  för mina idoler the ark bor där!

Blir lite rädd att det ska hända dem något,fast innerst inne så tror jag  väl inte  det!


Men  det är inte första gången  det  händer det är den 12:e  bomben iår!


Ja det verkar hända en hel del i malmö  jag har ju följt nyhterna på nyhetsmorgon.







Av Frida Schneider - 14 juli 2011 21:00

Idag har  jag valt   Ulrik Munther Boys don,t cry!

Han är ju grym alltså! Verkligen jätteduktig  kille!

Boys don,t cry? Vad menar du med det Ulrik det ska jag nog efterforska i.

Ulrik vann  lilla melodifestivalen 2009 med låten  en vanlig dag som han har skrivit själv!

Han är även känd för att ha  gjort en cover på  Lady Gagas låt "born this way"

som han la ut på youtube ! Han har fått många  visningar!

Jag tycker nog personligen att  han gör den bättre än orginalet !

Men nu  blir det alltså  Boys don,t cry som han också har skrivit  helt själv !

Jättebra låt  är riktigt imponerad kul när artister skriver sina låtar själva!


 

Av Frida Schneider - 14 juli 2011 18:00

 Alltså det här är helt sjukt och väldigt sorgligt!"


Det var 2 kompisar som åkte från en fest 2 Juli!


 Körde nästan 200 kilometer i timmen!  Helt galet! Sen Körde de av vägen på ett villaområde i Skänninge utanför  Linköping.

Sen körde bilen över några hustomter innan  den  stannade mot ett hus .


Det var sorgligt nog så att kompisarna hade bestämt sig för att dom skulle ta livet av sig tillsammans ! 

Chaufören överlevde men passageraren dog!

Nu är mannen häktad för att han är misstänkt för dråp!


Av Frida Schneider - 13 juli 2011 21:00

           Nu är det dags för dagens låt!


     Idag har jag  valt  "Alla vill till himlen" med timbuktu!


    Jag är  ingen hiphoptjej direkt men den  här låten  är riktigt bra , jag går verkligen igång på den här låten!


Det tar någon minut i början av klippet innan låten börjar bara så ni vet!


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

mediafrida

mediafrida

mediafrida

mediafrida


Ovido - Quiz & Flashcards