Alla inlägg den 15 januari 2021

Av Frida Schneider - 15 januari 2021 17:00

    Idag är det alltså tulpanens dag! Och det är också första dagen på säsongen för              tulpanen.

 

Eftersom jag inte hittar så mycket fakta så får jag bara köra på här !

 

 

Tulpaner känns väldigt vårigt tycker jag :) .  En buket tulpaner i regnbågens färger skulle vara fint tycker jag :) Men tyvärr är det väl oftast med tulpaner en färg för sig i buketerna man köper i mataffärer i allafall har jag för mig ! 

Det kanske är bättre att handla i en blomsteraffär än en livsmedelsaffär? Jag vet inte men jag tror man kan få mixa ihop tulpaner i olika färger i en buket där.

 

 


Någon som har jobbar i en blomsteraffär kanske kan svara på det?

Hoppas ni kan njuta av dom fina bilderna här som jag har hämtat från en gratissajt.

 

Ha en trevlig helg alla så hörs vi snart igen kramar    !

 

 

 

 

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

mediafrida

mediafrida

mediafrida

mediafrida


Ovido - Quiz & Flashcards