Alla inlägg den 4 maj 2021

Av Frida Schneider - 4 maj 2021 15:15

   Nu ska jag säga min åsikt om hälsans kök!  Dom är lite bänga i huvet alltså!

 

 

Om ni har missat vad hälsans kök är så är det ett märke som gör vegetariska produkter. 

 

Dom  gör bland annat vegoburgare färs schnitzel med mera.   

Jag är lakto ovo vegetarian det vill säga jag utesluter kött fisk och fågel men äter ägg och mejeriprodukter! Men jag vill gärna äta mycket veganskt! 

Men det dumma med hälsans kök är att för det första är inte allt veganskt vilket är ett stort minus precis som quorn. Jag älskar deras vegoburgare men det dumma är att det bara är den lilla förpackningen av vegoburgare  som är veganskt och inte storpacken för det innehåller ägg och burgaren verkar dessutom vara lite annorlunda! Varför inte bara göra en stor förpacking av samma burgare?

 

  

Hur svårt kan det vara egentligen hälsans kök är puckade och det finns inget argument  som jag skulle köpa! Jag tycker alla företag som gör vegoprodukter ska sträva efter att övergå till 100% veganskt!

Så det så tack för mig! 

 

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

mediafrida

mediafrida

mediafrida

mediafrida


Ovido - Quiz & Flashcards