Alla inlägg den 25 maj 2021

Av Frida Schneider - 25 maj 2021 13:15

                     Här kommer ett nytt klipp med Marcus möter!

 





Återigen den fantastiska Marcus Berggren den mest omtänksammaste människa jag känner.

 

I det här klippet är Marcus ute på stan i Stockholm (sveriges baksida) där julhandeln är i gång för fullt!



 

Han pratar med folk ute på stan och ställer olika frågor . Väldigt bra kombo att va reporter och komiker samtidigt!  Marcus säger att han ska köpa lipsyl till sin familj i julklapp det tror jag inte på!

 

Väldigt roligt och galet reportage ! Marcus möter är en av dom bästa sakerna Marcus har gjort enligt mig!

 

Jag saknar verkligen Marcus möter eller rättare sagt nya reportage nu har det ju varit den dumma pandemin så det har varit svårt antar jag!

 

Du är fantastisk Marcus ! Hoppas på att få göra en intervju med dig snart!

 

Njut av klippet rymdkramar   

 

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

mediafrida

mediafrida

mediafrida

mediafrida


Ovido - Quiz & Flashcards