Direktlänk till inlägg 21 februari 2023

Tvprogram jag minns från barndommen

Av Frida Schneider - 21 februari 2023 12:15

Idag bjuder jag på nostalgi från min barndom, Jag ska berätta  för er om tvprogram jag minns 


från min barndom.


I början av 90-talet var det ett väldigt härligt familjeprogram på fredagar som hette 24 karat med programledaren


Harald Treutiger . Programmet sändes i svt 2 12 januari 1990-  23 dec 1994.  

Det var 3 lag med 2 i varje lag som tävlade om 21 kilo guld det var där programtiteln kom.

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=ASYfpbk4Bls

 

 

Senare år kom " Rena rama sanningen " som var en uppföljare på 24 karat.

 

 

Som också leddes av Harald Treutiger. I det programmet var 2 lag som tävlade mot

 

varandra ett tjejlag och ett kill-lag oftast var det 2 vänner som tävlade i var sitt lag + en

 

känd person.

 

https://www.youtube.com/watch?v=PJm7Z-7p2WU

 

Jag minns väldigt väl ett program när Kristin Kaspersen var med i tjejlaget och

 

skådespelaren Gerhard Hoperstorfer var med i kill-laget.

 

Lagen fick svara på olika frågor om det var sant eller falskt.

 

I programmet avslöjade man om produkter från reklamfilmer verkligen uppfyllde det som påstod.

Harald var en väldigt skicklig programledare i bland saknar jag den gamla goda tiden.

 

Kram på er!

 

 

 


Nostalgi · nöje · tv
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida Schneider - Tisdag 30 april 12:15


     Idag bjuder jag på att ett härligt danspass med Sandra Friberg:)           Ett härligt pulshöjande pass där man även får med ländrygg , core och ben :)      Jag tränade det här passet i lördags jag kände att det gav jättemycket gö...

Av Frida Schneider - Fredag 26 april 12:00

Idag bjuder jag på ett lågintensivt pass    rörlighetför hela kroppen med Sandra Friberg :) Jag tränade det är i onsdagas det är var väldigt skönt! Jag är lite slavrig med att stretcha för tilfälligt så då är det bra med rörlighetsträning!  ...

Av Frida Schneider - Tisdag 23 april 12:15

Som jag har skrivit lite om i min ADHD-blogg så har jag köpt en kortlek på livsenergi!   Det är the secret eller hemligheten som den  heter på svenska visdomskort för   manifestering!   Här är  en passande bild på vibrationer!     ...

Av Frida Schneider - Fredag 19 april 12:00


      Idag bjuder jag på en vägledd meditation med Helena-Magdalena Ivekran Nät!     En fantastisk meditation som jag verkligen rekommenderar där man ska föreställa sig att man får bubblade vatten som ger en bra energi och hög frekvens.    ...

Av Frida Schneider - Tisdag 16 april 12:15


Nu kommer del 3 i orakelkortläggning tänk på din fråga under tiden hon blandar korten!   Det är en allmän läggning så det är inte säkert det stämmer på dig men man känner om  det stämmer!    Om det inte känns bra så behöverv man ju inte ta åt...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

mediafrida

mediafrida

mediafrida

mediafrida


Ovido - Quiz & Flashcards