Direktlänk till inlägg 17 maj 2024

Bra meditationsmusik för att få hög frekvens

Av Frida Schneider - Fredag 17 maj 12:00

Idag jag bjusser jag på ett youtubeklipp med bra meditationsmusik!

 

Den här meditationsmusiken är bra för att höja sin frekvens!

  

Det kan va bra att använda den här musiken när du ska manifestera till  attraktionslagan!

Man kan göra en meditation där man visualiserar det man önskar!

 

Men börja med att ta några djupa andetag så du blir avslappnad och går in i dig själv !

Du ska tänka om känna som du redan har det du önskar :) 

 

 https://www.youtube.com/watch?v=UiDNWcwr3IA

Lycka till nu och kram på er !

 

Vi ses på min adhdblogg i helgen :) 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida Schneider - Fredag 5 juli 12:00


  I den  här videon pratar Staffan och Therese-Elisabeth om att tolka tarotkort     med sin intutiion .  Dom pratar om att man tolkar bilden på kortet det första man dras   till    Staffan och Therese-Elisabeth har lite olika sätt att tolk...

Av Frida Schneider - Tisdag 2 juli 12:15

        Nu kommer del 3 på Varberg!   Tyvärr tog jag inte bilder överallt!     Men dagen slutar såklart inte där! Det var väldigt mysigt på cafét det var lugnt och skönt och man kan sitta avskärmat där!   Som jag tror dom flesta av er vet s...

Av Frida Schneider - Fredag 28 juni 12:00

   Idag kommer fortsättningen på Varberg :)  Det slutade med att vi gick ner till hamnen   i förra delen . Vi gick nästan allra längst bort vid hamnen för där var det tomt med folk    och lugn och ro och jag tog några bilder   Jag har för ja...

Av Frida Schneider - Tisdag 25 juni 12:15

Onsdagen 19 Juni var jag och Lena på våran årliga Varbergvisit!   Självklart  besökte vi studiobliss :) Det blev en ny kortlek och några kristaller :)    Vi var där 2 gånger under samma dag :)    Jag köpte en ny orakelkortlek så här ser...

Av Frida Schneider - Tisdag 18 juni 12:15


         I det här klippet berättar Therese-Elisabeth och Susanne om kort i stora arkanan!         Dom pratar kortens betydelse på ett djupare sätt än traditionella tarotläran!    Det här handlar om själens utveckling i dom olika 22 korten ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

mediafrida

mediafrida

mediafrida

mediafrida


Ovido - Quiz & Flashcards