Alla inlägg den 5 februari 2011

Av Frida Schneider - 5 februari 2011 23:05

  

Nu är första delfinalen avgjord och det blev Danny och Swingfly som gick vidare till Globen.

Pernila Andersson  och Jenny Silver kom till andra chansen.


Nu ska jag skriva min uppfattning av bidragen.

1.Try Again med Dilba: Ganska bra låt men inte jättestark kanske.


2. Me and my  me Swinglfy: Fin låt raplåt + sång åändå inte riktigt hiphop.


3. Something in your eyes med Jenny Silver: DEn var väl ok inte mer än så.


4. One my own med Jonas Mattsson: Fin låt men inte så stark.



5. Oh my god  med le kid:

Konstig låt de kallar sig le kid  det är ju en barnslig låt kanske därför då?


6. Social Butterfly med Rasmus Vuberg:

Den är ganska bra.


7. Desperados med Pernilla Andersson: Första låten på svenska den var väl ganska fin men inte jättestark.


8. In the club med Danny: Bra poplåt väldigt stark låt !

Bästa låten ikväll ! Lycka till Danny!

Det här var allt för mig !

Kram!perados

rados

pe

Av Frida Schneider - 5 februari 2011 19:54

Nu är dety Melodifestivalen om bara några minuter slänger in ett snabbt inlägg här!

Ska bll spännande att höra alla låtar.

   Jag lyssnade på Dilbas låt nu på webben.

Sen ska jag skriva om bidragen senare i kväll !

Hej så länge!

Kram

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

mediafrida

mediafrida

mediafrida

mediafrida


Ovido - Quiz & Flashcards