Alla inlägg den 19 februari 2011

Av Frida Schneider - 19 februari 2011 23:51

  

Nu är även delfinal 3 avgjord här kommer min uppfatning av kvällen!


1Lucky star Linda Sunblad: Ganska bra låt passar henne jättebra!


2. Tid att andas Simon Forsberg:

Fin balad passar bra in i Melodifestivalen!


3. Enemy Sara Lumholt:

Bra låt stark refräng!


4. The King The Playtones:

Stark låt men den här genrén tilltalar inte mig!


5. I thought it was forever Shirleys angels:

Bra låt trallvänligt!

6. No one else could Sebastian:

Bra låt stark refräng synd att han åkte ut!


7, Spring för livet Sara Varga:

Trög låt väldigt tråkig ingen hit hur kunde den låten komma med !

Sämst hittils!

Jag är helt objektiv med att jag sågar den låten helt!

Skitlåt passar bäst på toaletten!

8. Popular Eric Saade :

Jättebra låt den är stark kul Eric gör succé igen!

Go for it Eric!



cky

You




Av Frida Schneider - 19 februari 2011 23:26

  

Idag fylller min underbara idol Ola Salo 34år Grattis !

Jag älskar dig du är bäst!

 

Du är min största idol som jag  någonsin har haft!

Ola du är bäst stå på dig!

Du är underbar och bäst jag älskar dig!

Tack vare dig så hittade jag mig själv!

Du betyder mer för mig än du någonsin kan ana!

Grattis grattis!

Många Kramar från din Frida!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

mediafrida

mediafrida

mediafrida

mediafrida


Ovido - Quiz & Flashcards