Alla inlägg den 19 januari 2024

Av Frida Schneider - Fredag 19 jan 12:00

               Idag bjuder jag er på meditation igen med fantastiska Benny Rosenqvist!

 

       Jag kan verkligen rekomendera den här guidade meditationen !

 

Det här är en ljusmeditation det kan va bra att tända ett ljus i ,början ska man ha öppna ögon och sen så småning blunda och när man har öppna ögon ska man fokusera på

 

ljusets låga innan man,

blundar om man tycker det är läskigt med levande ljus kan man ju testa batteriljus jag valde levande :) !

 

Den är guidade meditation är väldigt bra för nybörjare jag märkte när jag tittade i början av övningen så såg jag hur man skulle göra med kroppen för att andas rätt jag har haft

 

problem utandningen svårt slappna av ordentligt innan nästa inandning men nu såg jag hur jag ska göra använda axlarna bland annat !

https://www.youtube.com/watch?v=I5UZmoMjjJ0


Lycka till kram på er



 

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

mediafrida

mediafrida

mediafrida

mediafrida


Ovido - Quiz & Flashcards