Alla inlägg den 15 mars 2024

Av Frida Schneider - Fredag 15 mars 12:00

     Idag tipsar jag om en bokklubb för spirituella produkter!

 

 

Det är som webbutik men det är bokklubb som man blir medlem genom att köpa en bok valfri bok för 18 Kronor och en valfri gåva som är gratis :)

  

När man är medlem så får man också rabatt på det man handlar förutom böcker så har som en mass andra spirituella saker !

 

Dom har kristaller och olika tarotkortlekar och orakelkort lekar !

 

Jag gick med i bokklubben för några veckor sen jag köpte En bok som heter : Höj din Vibration! Det är en väldigt bra bok som handlar om hur man höjer sin vibration till andlig kontakt och det står mycket om attraktionslagen en fantastisk bok :) 

Jag köpte också 2 kristallspetsar och en orakelkort lek som heter Helande orakel kort :)  :)      

Jag kan varmt rekommendera den här bokkluben :)   

 https://livsenergi.se/

Kram på er och trevlig helg :) 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

mediafrida

mediafrida

mediafrida

mediafrida


Ovido - Quiz & Flashcards